Halaman

UNTUK SMUA....


tanx bab sudi baca apa yang terkandong didalam blogger aku,
ok.ari nie aku nak share utk smua yang sudi baca apa yg terpendam didalam hati ini. semakin hari,perasaan aku mula tidak tentu arah,aku sendiri tidak mengetahui mengapa,kenapa dan kenapa.fikiranku asyik memikirkan yang aku pergi selepas ini.ntah mengapa fikiran ini asyik menganggu ku.aku asyik memikirkan tentang kesilapanku yang lampau.jika pun aku akan pergi selepas ini.aku menerimanya dengan redha.tetapi biarlah aku pergi dengan sempurna.atau mungkinkah ini mainan perasaan??.hanya ALLAH yang tahu.walaupun begitu.aku tidak akan lupa apa yang disuruhNYA,dan semakin hari aku semakin dapat meninggalkan apa laranganNYA.Alhamdulillah.aku sudah hampir dapat menjauhi smua yang dilarang..insyallah aku akan dapat tinggalkan apa yang dilarang.aku tidak tahu lagi,apa yang ingin aku kongsikan kepada smua,ingin ku berkongsi,tapi sukar utk ku luahkan,ntah kenapa.aku sendiri tidak tahu.apa yang sebenarnya ingin dicari ku.nampak macam sukar benda yang ingin dicariku itu,tetapi aku akan berusaha utk mencarinya.mungkin hati ini akan lebih tenang jika aku dapat mencarinya.apa pun,ingin ku nyatakan disini,kepada siapa yang mengenali diri ini.aku minta maaf kepada smua yang mengenali aku.lebih2 lagi kepada yang pernah aku sakiti,tersilap bahasa,aku mohon ampun kepada sekalian,maafkan aku kerana membuat kesilapan.maafkan aku.dan utk pengetahuan.dalam diri ini tidak pernah ada perasaan utk membalas dendam,langsung tidak pernah.kalau ada pun.itu cuma mainan kata2 ku.aku bukan jenis yang pedendam.sekali lagi ku memohon kemaafan kepada smua.ok lah.cukup lah sampai disini catatan ku hari ini..terima kasih kerana sudi membaca,sekiiann...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails